De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Postmodern Consumer Research

- The Study of Consumption as Text

Bag om Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803947436
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 11. september 1992
  • Størrelse:
  • 216x140x9 mm.
  • Vægt:
  • 230 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Postmodern Consumer Research

Examines the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively. This title presents philosophical concepts regarding the origin and content of knowledge relevant to consumer-behaviour phenomena.

Brugerbedømmelser af Postmodern Consumer Research



Find lignende bøger
Bogen Postmodern Consumer Research findes i følgende kategorier: