De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

Bag om Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611686548
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 6. januar 2015
  • Størrelse:
  • 179x256x18 mm.
  • Vægt:
  • 768 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club

A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art

Brugerbedømmelser af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club



Find lignende bøger
Bogen Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club findes i følgende kategorier: