Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 6. januar 2015
- Størrelse:
- 179x256x18 mm.
- Vægt:
- 768 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club
A major study of postmodern developments in Japanese advertising and art
Brugerbedømmelser af Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Postmodern Advertising in Japan - Seduction, Visual Culture, and the Tokyo Art Directors Club findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621