Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies
- A Linguistic Analysis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 174
- Udgivet:
- 22. april 2010
- Udgave:
- Størrelse:
- 241x150x10 mm.
- Vægt:
- 238 g.
- 2-4 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies
Focuses on post-merger intercultural integration, effective communication between the relevant cultures and the different politeness strategies adopted by them. In this book, it is argued that cultural differences are a key issue in misunderstandings and miscommunication, which can affect a smooth post-merger integration.
Brugerbedømmelser af Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Post-Merger Intercultural Communication in Multinational Companies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621