Positionierung Von Business-To-Business-Marken
- Konzeption Und Empirische Analyse Zur Rolle Von Rationalitat Und Emotionalitat
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 26. juli 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 210x148x21 mm.
- Vægt:
- 467 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Positionierung Von Business-To-Business-Marken
Nadine Bausback untersucht das Spannungsfeld von Rationalität und Emotionalität bei der Positionierung von Marken im B2B-Kontext. Sie liefert einen detaillierten Überblick über den Status quo der Forschung, untersucht die Thematik im Rahmen einer empirischen Studie bei 183 Unternehmen mit modernen multivariaten Verfahren und gibt abschließend Empfehlungen für die Praxis.
Brugerbedømmelser af Positionierung Von Business-To-Business-Marken
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Positionierung Von Business-To-Business-Marken findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621