Popular Media, Social Emotion and Public Discourse in Contemporary China
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 154
- Udgivet:
- 20. december 2016
- Størrelse:
- 235x158x9 mm.
- Vægt:
- 280 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Popular Media, Social Emotion and Public Discourse in Contemporary China
Against the backdrop of the rapid development of Chinäs media industry and the huge growth in social media, this book explores the emotional content and public discourse of popular media in contemporary China. It examines the production and consumption of blockbuster films, television dramas, entertainment television shows, and their corresponding online audience responses, and describes the affective articulations generated by cultural and media texts, audiences and social contexts.
Brugerbedømmelser af Popular Media, Social Emotion and Public Discourse in Contemporary China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Popular Media, Social Emotion and Public Discourse in Contemporary China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621