Popular Geopolitics and Nation Branding in the Post-Soviet Realm
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 254
- Udgivet:
- 30. september 2020
- Størrelse:
- 232x156x21 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 4-7 hverdage.
- 9. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Popular Geopolitics and Nation Branding in the Post-Soviet Realm
This seminal book explores the complex relationship between popular geopolitics and nation branding among the Newly Independent States of Eurasia, and their combined role in shaping contemporary national image and statecraft within and beyond the region. It provides critical perspectives on international relations, nationalism,
Brugerbedømmelser af Popular Geopolitics and Nation Branding in the Post-Soviet Realm
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Popular Geopolitics and Nation Branding in the Post-Soviet Realm findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621