Popular Culture and Working–Class Taste in Britain, 1930–39
- A Round of Cheap Diversions?
indgår i Studies in Popular Culture serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 282
- Udgivet:
- 31. marts 2014
- Størrelse:
- 159x233x15 mm.
- Vægt:
- 416 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Popular Culture and Working–Class Taste in Britain, 1930–39
This is a landmark study which examines the film and reading tastes of working-class consumers in 1930s Britain. Drawing on a wealth of original research, Robert James argues that working-class consumers used popular film and fiction to answer a range of cultural and social needs in this tumultuous decade. -- .
Brugerbedømmelser af Popular Culture and Working–Class Taste in Britain, 1930–39
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Popular Culture and Working–Class Taste in Britain, 1930–39 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621