Popular Culture and Political Agency in Early Modern England and Ireland
- Essays in Honour of John Walter
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 329
- Udgivet:
- 17. marts 2017
- Størrelse:
- 240x162x28 mm.
- Vægt:
- 734 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Popular Culture and Political Agency in Early Modern England and Ireland
An outstanding collection, bringing together some of the leading historians of this period with some of the field's rising stars, which examines key issues in popular politics, the negotiation of power, strategies of legitimation,and the languages of politics.
Brugerbedømmelser af Popular Culture and Political Agency in Early Modern England and Ireland
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Popular Culture and Political Agency in Early Modern England and Ireland findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621