Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 122
- Udgivet:
- 11. august 2017
- Udgave:
- 12018
- Vægt:
- 2838 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election
This edited collection is one of the first books to focus on the distinctive political marketing and branding strategies utilized by the candidates and their parties in one of the most gripping elections in U.S. history.
Brugerbedømmelser af Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Marketing in the 2016 U.S. Presidential Election findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621