Political Marketing and the 2015 UK General Election
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 151
- Udgivet:
- 23. maj 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 220x159x16 mm.
- Vægt:
- 342 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Marketing and the 2015 UK General Election
Each chapter of this book has been specifically commissioned to focus on one of these aspects of the campaign (targeted campaigning, branding, core messages, advertising, media management, online campaigning and the campaign in the marginal seats).
Brugerbedømmelser af Political Marketing and the 2015 UK General Election
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Marketing and the 2015 UK General Election findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621