Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 186
- Udgivet:
- 25. oktober 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 420 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. februar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election
This book is the second volume in the Palgrave Studies in Political Marketing and Management series to focus on political marketing and management in New Zealand's general elections.
Brugerbedømmelser af Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Marketing and Management in the 2020 New Zealand General Election findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621