Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 31. juli 2018
- Udgave:
- 12018
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election
This book reveals the market research, strategy, branding and communication behind the unpredictable 2017 New Zealand election result which saw Jacinda Ardern elected Labour leader just 8 weeks before the election to become Prime Minister.
Brugerbedømmelser af Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621