Political Campaigning in the Information Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 359
- Udgivet:
- 31. maj 2014
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Campaigning in the Information Age
Technology and the Internet especially have brought on major changes to politics and have become an increasingly important role in political campaigns, communications, and messaging. This title analyses political activism in the information age, its methods, the effectiveness of these methods, and tools for analysing these methods.
Brugerbedømmelser af Political Campaigning in the Information Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Campaigning in the Information Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621