Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 30
- Udgivet:
- 1. december 2017
- Størrelse:
- 252x177x10 mm.
- Vægt:
- 88 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election
This updated eighth edition of Political Campaign Communication adds an essential overview of the 2016 presidential campaign. The concise update explores key issues that arose in 2016 including candidate surfacing, the changing role of advertising, social media, journalism and the rise of fake news, and issues of gender.
Brugerbedømmelser af Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621