Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 17. december 2015
- Størrelse:
- 156x234x11 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)
This book reveals the importance of seeking and building an identifiable and favourable corporate identity for the enterprise. The subject is pursued in all its aspects, from the stage of basic market research right through to organization and control of the corporate plan.
Brugerbedømmelser af Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Planning the Corporate Reputation (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621