Planning Advertisements (RLE Advertising)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 26. november 2015
- Størrelse:
- 156x234x11 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Planning Advertisements (RLE Advertising)
The purpose of every advertisement is to sell the thing which it advertises. Looking at the full range of the planning involved in the advertising business, Planning Advertisements first considers the initial stage, where the advertisement practitioner¿advertiser relationship is paramount, before looking at the planning stages needed for all types of advertising, ranging from direct mail to hoardings.
Brugerbedømmelser af Planning Advertisements (RLE Advertising)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Planning Advertisements (RLE Advertising) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621