De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Place Event Marketing in the Asia Pacific Region

- Branding and Promotion in Cities

Bag om Place Event Marketing in the Asia Pacific Region

This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific. It examines procedures in the promotion and branding of places that use events to shape their identities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367423544
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 182
  • Udgivet:
  • 20. august 2021
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Place Event Marketing in the Asia Pacific Region

This book explores the fascinating phenomenon of place event marketing in the Asia Pacific. It examines procedures in the promotion and branding of places that use events to shape their identities.

Brugerbedømmelser af Place Event Marketing in the Asia Pacific Region



Find lignende bøger
Bogen Place Event Marketing in the Asia Pacific Region findes i følgende kategorier: