Philosophers as Educational Reformers (International Library of the Philosophy of Education Volume 10)
- The Influence of Idealism on British Educational Thought
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 338
- Udgivet:
- 8. december 2009
- Størrelse:
- 138x216x0 mm.
- Vægt:
- 800 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Philosophers as Educational Reformers (International Library of the Philosophy of Education Volume 10)
Assesses how far the ideas and achievements of the 19th century British Idealist philosophical reformers are important for us when considering fundamental questions about the structure and objectives of the education system in England and Wales.
Brugerbedømmelser af Philosophers as Educational Reformers (International Library of the Philosophy of Education Volume 10)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Philosophers as Educational Reformers (International Library of the Philosophy of Education Volume 10) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621