Phenomenology and Educational Theory in Conversation
- Back to Education Itself
indgår i Theorizing Education serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 284
- Udgivet:
- 29. april 2022
- Størrelse:
- 234x155x21 mm.
- Vægt:
- 444 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Phenomenology and Educational Theory in Conversation
Phenomenology and Educational Theory in Conversation challenges the abstract-technical understanding of education to orient the reader to the importance of relationality, intersubjectivity, and otherness to renew and reclaim the educational project.
Brugerbedømmelser af Phenomenology and Educational Theory in Conversation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Phenomenology and Educational Theory in Conversation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621