Persuasive Communication
- How Audiences Decide
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 464
- Udgivet:
- 22. juli 2016
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 305x182x30 mm.
- Vægt:
- 918 g.
- 8-11 hverdage.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Persuasive Communication
This edition offers a comprehensive introduction to decision-making and persuasion in a business context. Drawing on empirical research on audience decisions, business communication, cognitive science, and behavioral economics, Young reveals the thought processes of many different audiences ' from analysts to CEOs ' to help students better understand why audiences make the decisions they make and how to influence them.
Brugerbedømmelser af Persuasive Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Persuasive Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621