Perspektiven Des Mobile Business
- Wissenschaft Und Praxis Im Dialog
indgår i Wirtschaftsinformatik serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 151
- Udgivet:
- 26. august 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 148x210x9 mm.
- Vægt:
- 218 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Perspektiven Des Mobile Business
Im ersten Teil des Bandes werden ausgewählte Beiträge eines Workshops präsentiert, der im Rahmen des 1. Mobile Business Day im Mai 2005 an der Universität Karlsruhe (TH) stattfand. Das Spektrum reicht von Mobile Learning über kontextsensitive Anwendungen und mobile Bezahlverfahren bis hin zu empirischen Ergebnissen von Untersuchungen zum Mobile Business. Im zweiten Teil des Buches werden Erfahrungen und Ergebnisse des Projektes "MoMa: Mobiles Marketing" vorgestellt.
Brugerbedømmelser af Perspektiven Des Mobile Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Perspektiven Des Mobile Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621