Perspectives on Teaching and Learning Chinese Literacy in China
indgår i Multilingual Education serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 222
- Udgivet:
- 4. oktober 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 234x156x14 mm.
- Vægt:
- 524 g.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Perspectives on Teaching and Learning Chinese Literacy in China
This is one of two volumes by the same editors that explore historical, philosophical, and cultural perspectives on literacy in China. Together, the essays address a wide array of topics, including early Chinese literacy development, children's literature, foreign translated literature, and uses of information technology to teach Chinese.
Brugerbedømmelser af Perspectives on Teaching and Learning Chinese Literacy in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Perspectives on Teaching and Learning Chinese Literacy in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621