Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 27. juli 2012
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 380 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry
This volume describes supported collaborative inquiry as a framework for teacher professional development. The chapters focus on the building of collaborative support structures, nurturing an inquiry stance, progressing through an inquiry process, as well as the various kinds of support mechanisms necessary to engage in SCTI.
Brugerbedømmelser af Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621