Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 358
- Udgivet:
- 31. marts 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 160x240x19 mm.
- Vægt:
- 1160 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms
This is a variegated picture of science and mathematics classrooms that challenges a research tradition that converges on the truth. The book is for educational researchers, research students, and practitioners with an interest in optimizing the effectiveness of classrooms as environments for learning.
Brugerbedømmelser af Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Perspectives on Practice and Meaning in Mathematics and Science Classrooms findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621