Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education
- Supporting Transparent Assessment across Artistic Disciplines
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 301
- Udgivet:
- 5. november 2021
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 760 g.
- 2-3 uger.
- 23. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education
Drawing on theoretical and empirical insights from Arts teachers in Canada and Europe, this edited volume explores the question of how learning in the arts can be effectively and fairly assessed in the context of higher education.
Brugerbedømmelser af Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Perspectives on Learning Assessment in the Arts in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621