Personalisierung in Tv-Nachrichtensendungen
- Eine Zeitreihenuntersuchung der Hauptabendnachrichtensendungen von ARD und RTL von 1983 bis 2005
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 426
- Udgivet:
- 17. december 2012
- Vægt:
- 550 g.
- 2-4 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Personalisierung in Tv-Nachrichtensendungen
Die Tendenz der Hauptnachrichtensendungen privater und offentlich-rechtlicher Sendeformate am Beispiel von ARD und RTL geht immer mehr in Richtung Personalisierung. Diese Studie weist es nach: In dem Mae, in dem die Spitzenkandidaten von CDU und SPD immer haufiger visualisiert werden, gewinnt der horse-race-journalism an Bedeutung.
Brugerbedømmelser af Personalisierung in Tv-Nachrichtensendungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Personalisierung in Tv-Nachrichtensendungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621