Personal Branding in the Knowledge Economy
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 168
- Udgivet:
- 27. maj 2024
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-4 uger.
- 17. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Personal Branding in the Knowledge Economy
Personal Branding in the Knowledge Economy: The Inter-relationship between Corporate and Employee Brands aims to contribute to the academic debate about the marketization of individuals' knowledge, creativity, and personal images, alongside a growing interest in the whole area of branding in the networked economy based on knowledge.
Brugerbedømmelser af Personal Branding in the Knowledge Economy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Personal Branding in the Knowledge Economy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621