Persistent Preferences in Market Place Choices
- Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 102
- Udgivet:
- 12. november 2015
- Størrelse:
- 156x234x5 mm.
- Vægt:
- 156 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Persistent Preferences in Market Place Choices
Focuses on the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference - for the chosen brand and its attributes.
Brugerbedømmelser af Persistent Preferences in Market Place Choices
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Persistent Preferences in Market Place Choices findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621