De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Peopling Marketing, Organization, and Technology

Bag om Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138957978
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 31. januar 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 662 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Peopling Marketing, Organization, and Technology

The book introduces interactionist sociology to an audience in marketing, consumer research, and business and management studies.

Brugerbedømmelser af Peopling Marketing, Organization, and Technology



Find lignende bøger
Bogen Peopling Marketing, Organization, and Technology findes i følgende kategorier: