Party Hegemony and Entrepreneurial Power in China
- Institutional Change in the Film and Music Industries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 284
- Udgivet:
- 5. februar 2018
- Størrelse:
- 233x156x21 mm.
- Vægt:
- 442 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Party Hegemony and Entrepreneurial Power in China
This book explores the adaptability of the Chinese Communist Party's (CCP's) hegemonic rule to marketization and commercialization processes. In addition, it gives a detailed account of the political and economic history of the Chinese film and music industries and offers a fresh perspective on the origins of today's Chinese cultural mainstream.
Brugerbedømmelser af Party Hegemony and Entrepreneurial Power in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Party Hegemony and Entrepreneurial Power in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621