Paideia 05 - maj 2013
- Tema: Inklusion
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Paideia 05 - maj 2013
I dette nummer af Paideia kan du læse følgende artikler:
- Inklusion i Danmark – hvilke konsekvenser har begrebsdefinitioner for den pædagogiske praksis?
- Inkludering och skolans osäkerheter – att stödja professionella att lära
- Excellens, likvärdighet och fokus på lärande – ett finländskt perspektiv på inkludering
- Norsk skole anno 2013: Økende ekskludering under dekke av inkludering?
- Vardagsanknytning i biologiböcker
- Kommentar: Tid til undervisning og læring – kvantitet og kvalitet
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere.
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Se www.paideia.no.
- Inklusion i Danmark – hvilke konsekvenser har begrebsdefinitioner for den pædagogiske praksis?
- Inkludering och skolans osäkerheter – att stödja professionella att lära
- Excellens, likvärdighet och fokus på lärande – ett finländskt perspektiv på inkludering
- Norsk skole anno 2013: Økende ekskludering under dekke av inkludering?
- Vardagsanknytning i biologiböcker
- Kommentar: Tid til undervisning og læring – kvantitet og kvalitet
Tidsskriftet Paideia har en praksisrettet profil, men holder samtidig et højt akademisk niveau. Tidsskriftet indeholder fagfællebedømte artikler, som omhandler aktuelle temaer fra praksisfeltet, interviews, debatter samt boganmeldelser. Målgruppen er lærere, skoleledere, pædagoger og ledere i børnehaver, pædagogiske konsulenter, studerende, undervisere og forskere.
Udgives af Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) (University College Nordjylland og Aalborg Universitet), Senter for praksisrettet utdanningsforskning (Høgskolen i Hedmark), Institutionen för pedagogik (Högskolan i Borås) samt Dafolo Forlag.
Se www.paideia.no.
Brugerbedømmelser af Paideia 05 - maj 2013
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Paideia 05 - maj 2013 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621