Flermedialiteten er udfordrende for journalistikken, både de, der producerer den – og forbrugerne. Bogen ser på virkningerne af fler- og tværmedialiteten inden for den enkelte medieorganisation, men også, hvad der sker i forhold til forbrugeren af det journalistiske produkt.
Fremtrædende forskere inden for feltet i Norge og Danmark fortæller – under redaktion af Anja Bechmann Petersen og Steen K. Rasmussen fra UPDATE, Center for journalistisk kompetenceudvikling.
På tværs af medierne
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af På tværs af medierne
Brugerbedømmelser af På tværs af medierne
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen På tværs af medierne findes i følgende kategorier:
- Biografier
- Business og læring
- Sprog og lingvistik > Sprog: opslagsværker og generelle værker > Vejledninger i skrivning og redigering
- Biografier, litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621