Outsourcing ALS Strategische Marketing-Entscheidung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 30. maj 2000
- Udgave:
- 2000
- Størrelse:
- 229x152x21 mm.
- Vægt:
- 540 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Outsourcing ALS Strategische Marketing-Entscheidung
Der Autor zeigt die Notwendigkeit auf, Outsourcing-Entscheidungen marktorientiert und somit unter Berücksichtigung der Kundenbedürfnisse, der Wettbewerbssituation und der diesbezüglichen Koordinationserfordernisse zu treffen, um dauerhafte Wettbewerbsvorteile zu erzielen.
Brugerbedømmelser af Outsourcing ALS Strategische Marketing-Entscheidung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Outsourcing ALS Strategische Marketing-Entscheidung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621