Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 520
- Udgivet:
- 18. august 2010
- Størrelse:
- 162x239x45 mm.
- Vægt:
- 884 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks
Provides in-depth understanding about business-to-business (B2B) and organizational relationships. This title includes descriptions on how B2B networks form, function and develop and is for readers who want to delve into how B2B relationships actually work and, frequently, do not work.
Brugerbedømmelser af Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Organizational Culture, Business-to-Business Relationships, and Interfirm Networks findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621