Organization Development Interventions on Chinese Language Learners: A Learning Community Perspective
- Indbinding:
- Hardback
- Udgivet:
- 15. juli 2024
- Udgave:
- 2024
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Organization Development Interventions on Chinese Language Learners: A Learning Community Perspective
This book focuses on the interface of organizational development and language learning, using mixed methods of qualitative (reflective journals) and quantitative analysis (experimental design, pre- and post-testing exam scores and questionnaires). Employing organizational development interventions (ODIs) in the context of language learning enriches the diversity and expands the possibilities of higher education. The action research cycle employed in the three-semester ODI process offers readers a source of inspiration. As the book shows, the combination of ODI techniques with language learning strategies in a learning community can be both effective and efficient, holding great potential for further research.
Brugerbedømmelser af Organization Development Interventions on Chinese Language Learners: A Learning Community Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Organization Development Interventions on Chinese Language Learners: A Learning Community Perspective findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Sprog og lingvistik > Lingvistik
- Sprog og lingvistik > Sprogundervisning og sprogindlæring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsessystemer og uddannelsesstruktur > Uddannelse: eksamination og evaluering
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse
- Jura > Jura, generelle emner
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621