Organisation Des Preismanagements Von Konsumgueterherstellern
- Eine empirische Untersuchung
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 247
- Udgivet:
- 10. januar 2013
- Vægt:
- 440 g.
- 2-4 uger.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Organisation Des Preismanagements Von Konsumgueterherstellern
Ein besseres Verstandnis der Organisation des Preismanagements von Konsumguterherstellern ist das Ziel dieser Untersuchung. Themen sind u.a. die Messung eines Modells zur Organisation des Preismanagements sowie die Moderation verschiedener Variablen auf den Zusammenhang zwischen der Organisation des Preismanagements und den Erfolgsauswirkungen.
Brugerbedømmelser af Organisation Des Preismanagements Von Konsumgueterherstellern
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Organisation Des Preismanagements Von Konsumgueterherstellern findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621