Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 1. september 2005
- Udgave:
- Størrelse:
- 152x229x17 mm.
- Vægt:
- 478 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste
This book examines the post of subject leader in primary schools in the light of the four key areas defined by National Standards for Subject Leadership: strategic direction and development, teaching and learning, leading and managing staff, efficient and effective deployment of staff.
Brugerbedømmelser af Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ordinary Lifestyles: Popular Media, Consumption and Taste findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621