Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria
- Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 326
- Udgivet:
- 24. april 2019
- Størrelse:
- 348x272x25 mm.
- Vægt:
- 758 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria
This book offers a realistic view of the retail sector of the future and sets out a practical framework for a successful strategy that combines profit, competitiveness and customer focus.
Brugerbedømmelser af Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621