Operatives Marketing ultra-all-inclusive - Die 4 p's des Marketing-Mix
- product, price, place, promotion: Lernmaterialien, Testaufgaben und Musterklausuren Yes, You Can! Lernvorsprung durch vom Experten verdichtetes Fachwissen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 180
- Udgivet:
- 8. januar 2019
- Størrelse:
- 246x189x10 mm.
- Vægt:
- 331 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Operatives Marketing ultra-all-inclusive - Die 4 p's des Marketing-Mix
Ultra-all-inclusive-Paket mit drei Bausteinen:(1) Know-how-Vermittlung auf rund 110 kommentierten Vorlesungsfolien, welche die wesentlichen Themenfelder des Operativen Marketing abdecken(2) Testaufgaben mit Lösungen, durch die der eigene Wissensstand überprüft werden kann(3) Musterklausuren einschließlich Lösungen mit NotenskalaZielgruppen: Studierende sowie Dozentinnen und Dozenten in Bachelor- und Masterstudiengängen an Dualen Hochschulen, Universitäten, (Fach-)Hochschulen und Berufsakademien
Brugerbedømmelser af Operatives Marketing ultra-all-inclusive - Die 4 p's des Marketing-Mix
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Operatives Marketing ultra-all-inclusive - Die 4 p's des Marketing-Mix findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621