Open(ing) Education: Theory and Practice
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 420
- Udgivet:
- 30. januar 2020
- Størrelse:
- 152x23x232 mm.
- Vægt:
- 590 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Open(ing) Education: Theory and Practice
It is clear now that open education is much more than a binary consideration of open versus closed but also includes "opening." This book maps a range of different theoretical and practice-oriented approaches and proposals to (re)considering open education.
Brugerbedømmelser af Open(ing) Education: Theory and Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Open(ing) Education: Theory and Practice findes i følgende kategorier:
- Børn og unge > Læring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Voksenundervisning, videreuddannelse.
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Undervisning i et specifikt fag
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Undervisningsmidler > Undervisningsmidler: humaniora og samfundsfag > Undervisningsmidler: filosofi
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621