OpenGL 4 Shading Language Cookbook
- Build high-quality, real-time 3D graphics with OpenGL 4.6, GLSL 4.6 and C++17, 3rd Edition
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 472
- Udgivet:
- 28. september 2018
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 190x235x30 mm.
- Vægt:
- 872 g.
- 8-11 hverdage.
- 1. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af OpenGL 4 Shading Language Cookbook
OpenGL 4 Shading Language Cookbook covers easy-to-follow recipes that first walk you through the theory and background behind each technique, and then proceed to showcase and explain the GLSL and OpenGL code needed to implement it.
Brugerbedømmelser af OpenGL 4 Shading Language Cookbook
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen OpenGL 4 Shading Language Cookbook findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621