De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Online Direct-to-Consumer Werbung - Besonderheiten und Moeglichkeiten der Interaktion

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783638701068
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 92
  • Udgivet:
  • 29. juli 2007
  • Størrelse:
  • 148x210x6 mm.
  • Vægt:
  • 132 g.
  • 2-3 uger.
  • 3. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Online Direct-to-Consumer Werbung - Besonderheiten und Moeglichkeiten der Interaktion



Find lignende bøger
Bogen Online Direct-to-Consumer Werbung - Besonderheiten und Moeglichkeiten der Interaktion findes i følgende kategorier: