De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Bag om Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781847960870
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 5. oktober 2017
  • Størrelse:
  • 196x250x26 mm.
  • Vægt:
  • 1236 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Brugerbedømmelser af Ogilvy on Advertising in the Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Ogilvy on Advertising in the Digital Age findes i følgende kategorier: