OEkonomik Der Marke
- Ein Beitrag Zum Theorienpluralismus in Der Markenforschung
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 317
- Udgivet:
- 27. marts 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af OEkonomik Der Marke
Michael Welling analysiert den gegenwärtigen Status quo des Forschungsfeldes "Marke" und zeigt ein gravierendes Begriffsdefizit auf. Er begegnet diesem mit einer die identifizierten Probleme überwindenden Markendefinition und stellt den bislang dominierenden verhaltenswissenschaftlichen Untersuchungen mit der Ökonomik ein alternatives Erkenntnisobjekt zur Seite. Er legt die Möglichkeiten verfügungsrechtlicher und vor allem informationsökonomischer Analysen dar und erarbeitet damit ein (alternatives) Fundament für die noch immer defizitäre Markentheorie.
Brugerbedømmelser af OEkonomik Der Marke
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen OEkonomik Der Marke findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621