Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.
2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver.
Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver.
Bogen udkommer også på engelsk.
Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 2. august 2016
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 171x247x14 mm.
- Vægt:
- 515 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer
Brugerbedømmelser af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621