De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Bag om Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv. 2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver. Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver. Bogen udkommer også på engelsk.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741265919
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 2. august 2016
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 171x247x14 mm.
  • Vægt:
  • 515 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.
2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver.
Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver.
Bogen udkommer også på engelsk.

Brugerbedømmelser af Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer



Find lignende bøger
Bogen Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer findes i følgende kategorier: