Nutzenbasierte Marktsegmentierung
- Eine Kaufprozessorientierte Untersuchung Zur Wirkungsmessung Von Marketing-Aktivitaten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 257
- Udgivet:
- 11. december 2008
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 345 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Nutzenbasierte Marktsegmentierung
Burkhard Scheer erweitert den klassischen Ansatz der ¿benefit segmentation¿ um eine Betrachtung der Wirkungsbeziehungen, die zwischen den Marketing-Aktivitäten der Hersteller und den Nutzenwahrnehmungen der Konsumenten bestehen. Diese Wirkungsbeziehungen werden mit Hilfe des FIMIX-PLS-Ansatzes als Segmentierungskriterium herangezogen.
Brugerbedømmelser af Nutzenbasierte Marktsegmentierung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Nutzenbasierte Marktsegmentierung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621