Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools
- Using Dialogue and Inquiry for Self-Reflection and Growth
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 132
- Udgivet:
- 1. oktober 2020
- Størrelse:
- 229x153x14 mm.
- Vægt:
- 234 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools
A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools.
Brugerbedømmelser af Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621