A story about an amateur rock band where the ideas of performing and creating music brings lessons for business about creativity, team building and presentation skills.
Based on a true story and true events the narrative shows that experience in the creative field of music has real value in thinking outside the 'bar'.
Notes on Business - The Business of Music and the Music of Business
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 80
- Udgivet:
- 26. maj 2012
- Størrelse:
- 152x5x229 mm.
- Vægt:
- 131 g.
- 2-3 uger.
- 21. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Notes on Business - The Business of Music and the Music of Business
Brugerbedømmelser af Notes on Business - The Business of Music and the Music of Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Notes on Business - The Business of Music and the Music of Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621