No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing
indgår i No B.S. serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 262
- Udgivet:
- 4. juni 2020
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 226x152x22 mm.
- Vægt:
- 494 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing
Updated to fit today's social media landscape with IGTV, Facebook Lives, YouTube Premium, and more, this new edition applies Dan Kennedy's No-B.S. principles to Kim Walsh Phillips' social media expertise in a no-holds-barred guide that prompts readers to invest only in the efforts that drive results and demand a measurable, proven, profitable, direct response.
Brugerbedømmelser af No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621