Nineteenth-Century Media and the Construction of Identities
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 387
- Udgivet:
- 3. februar 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 140x216x32 mm.
- Vægt:
- 661 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Nineteenth-Century Media and the Construction of Identities
This collection of important new research in 19th-century media history represents some salient, recent developments in the field. Taking as its theme, the ways the media serves to define identities - national, ethnic, professional, gender, and textual, the volume addresses serials in the UK, the US, and Australia.
Brugerbedømmelser af Nineteenth-Century Media and the Construction of Identities
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Nineteenth-Century Media and the Construction of Identities findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621